KLARA FÄRDIGA KÖR

Pepp

Kategori: Allmänt

 
Hej allihop! Är nu hemkommen efter fem dagar i Barcelona och även fast jag haft det helt underbart, så känns det bra att vara hemma. Har unnat mig allt som går att unna sig och det har varit värt varenda krona och tugga! Det enda jag har saknat är min mjuka säng och den svenska frukosten, framförallt ägg haha. Har inte heller blivit någon träning dessa dagarna. Vi har dock promenet väldigt mycket, säkerligen flera mil sammanlagt, så jag har ändå fått mitt träningsbehov lite stillat.
 
Är pepp som bara den att komma tillbaka till gymmet nu. Ville dock ta vara på det fina vädret idag, så gymmet fick vänta lite till då jag tog mig ut på en springtur istället. Den slutade på drygt 1 km promenad som uppvärmning följt av 9 km löpning. Kändes kanon! Som återhämtning gjorde jag mig en proteinshake och en skål med keso och bär, muums.
 
Nu är jag nöjd och redo att inta soffan för en lugn och skön lördagskväll. Hoppas ni har en bra helg! / Julia
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: